05,20

Vad är det för tid??? påtok för tidigt för familjen sundberg/Hodén... men det tycker inte sundberg JR... 05,20 hade han morgon idag... och hans mamma var inte den piggaste och gladaste då kan jag lova... vad är det för sjukt påhitt från hans sida??? först sova till kl är ca 8,30-9,30 i flera dagar och jag sitter och väntar till han ska vakna... och nu såhär tidigt.... jaja, han sov iaf tidig middag så då passade även jag på!!!

Här hemma håller vi på få ut värmen tillhelgen... fönster är öppna och ja,- jag hoppas på svalka.... så att det kan bli varmt och skönt ute igen... så jag och Milo kan bada och sola=) härligt härligt....
tomas ska jobba på lördag så då ska jag och Milo roa oss själva.... så är det fint väder blir det massa poolnadande....

sen har vi varit hundfri sedan igår kväll... och GUUUD så skönt det är...men ändå saknar man han massor... och Milo tjatar om vovva hella tiden... så han saknar nog han mest av oss alla=)


bjuder på en bild från våran skogstur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0