50 dagar kvar

Ja det är bara 50 dagar kvar till BF!!! Nu börjar nerräkningen...sist jag tittade på FL hur många dagar jag hade kvar så var det 74st...så det går undan lär jag säga...
men ska jag vara helt ärlig så tror jag att jag kommer att få tidigare denna gång... eller är det så att jag hoppas på det????
Men jag vill verkligen inte vara gravid mer!!! Folk som säger att det är den bästa tiden i ens liv, eller jag mådde så bra och älskade att vara gravid dom MÅSTE ljuga!!!
För mej har det verkligen varit pest och pina båda gångerna...så detta är sista gången kan jag lova!!!





Kommentarer
Postat av: Angelica

Tyvärr är det så orättvist att en del mår hur bra som helst under graviditeten, mitt enda problem var på slutat när jag blev för tung (+22 kg) och sedan blev den långa väntan nästan lite psykiskt påfrestande, annars mådde jag oförskämt bra hela tiden. Hoppas att dina sista 50 dagar går fort fort fort, så du får njuta av bebis istället för att må dåligt!

2010-08-02 @ 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0