Fredag

På måndag går jag in i v 30...shit vad tiden har gått fort denna gång... har ju bara 10 v kvar....
idag ska jag till BM och titta läget på den lill*...alltid lika kul tycker jag...lyssna på hjärtat och mäta magen... idag ska jag även få en tid för nytt ultra... ska in när jag är i v 32 pga att allt gick som det gick med Milo... så nu ska dom ta och ha mer koll i slutet ska även ta leverprover eftersom min lever strulade så mycket efter att jag fick Milo...

När jag är till maggan så ska Milo vara hos mormor och morfar så länge...sen blir det hem och äta lunch, ev sova en stund och sen bada och leka i poolen... soolen har jag hittat till Hofors igen... skönt men ändå jobbigt....
Nätterna är vidriga och så länge man ska göra nått så håller jag på dör av värmeslag.... men men....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0