Irriterande!!!!

Ja, jag är irriterad till MAX!!!!
ALLT har strulat idag.... och då menar jag verklige ALLT!!!
TOM datafan!!!

Gävle sjukhus skulle jag börja dagen med att ringa och redan där gick det åt skogen...i över 1 timme var det upptaget... och jag skulle bara beställa en tid....

sen är det en massa småsaker som strulat....

kommer hem och fått brev av de jag älskar mest av allt....eller NOT.... FÖRÄKRINGSKASSAN!!!
strul strul och mer strul... i flera månader har jag bråkat om att få ut pengar för vård av barn sen i februari... Hur i helvete ska man kunna vara hemma med sjuka barn om man aldrig får pengarna??? jag har flera dagar som jag inte fått nått för än och även tomas har ¨några dagar... men han ger upp och skiter i att bråka med dom mer... men jag är envisare än så... RÄTT ska vara RÄTT...eller????

När man ringer FK så så kommer det en röst som säger att dom är överbelastade var god och ring senare... 5 gånger hörde jag den jävla rösten...sen fick jag komma in på linjen och väl framme där jag ska vara så kommer rösten tillbaka...2 gånger...sen när jag väl är på linjen och väntar på att bli kopplad så är det 375 st före mej i kön.... IRRITERAD....
När jag väl får prata med en tjej så kan hon inte hjälpa mej utan hänvisar mej till en handläggare som har hand om mitt ärende...
ringer henne 4 gånger innan jag får svar... då är hon på semester och jag får prata med någon annan som ska leta rätt på en ny handl'ggare åt mej....
sen ringer hon upp mej och berättar att jag ska ha enhandläggare i kalmar...så hon hade majlat den och ber den ringa upp mej...men om den fan har semester då????
hur fan ska man klara av att bråka med dom om man har en svår sjukdom????
nu är det tur att en annan inte är såpass sjuk iaf... men ändå...
IRRITERANDE SOM FAAAN!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0