Smärtor och förlossningen!

I fredags hade jag sjukt ont i magen så jag ringde in till förlossningen... vet inte om jag ringde rätt ställe då det INTE är förlossningsvärkar...men jag litar inte på idioterna som sitter på 1177 pga tidigare erfarenheter...
ja, tjejen på fölossningen ville att vi skulle komma in direkt så det var bara att fixa barnvakt till lilleman...
väl inne så hittade dom inge fel på mej och bäbisen mådde bara fin fint... men eftersom jag har feber så vart jag kvar där.... en natt med massa provtagningar, undersökningar och inge sömn vart det...Men inget tyder på att det är nått fel förutom att jag har feber vilket i sin tur tyder på infektion... men infektionsproverna såg fina ut... läkaren visste inte alls vad hon skulle göra med mej...så vi kom överens att jag skulle åka hem på några villkor och att jag skulle komma in direkt om nått ändrades... och febern får inte stiga då måste jag in direkt...

idag är det lite bättre i magen med har nå träningsvärksliknande värk i lungorna vilket leder till att jag har svårt att andas och febern är kvar... men jag bara längtar till detta är över... att jag är frisk igen och att bäbisen är ute och allt är som det ska... sen säger jag bara en sak...jag ska ALDRIG mer vara gravid!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0