Nalle phu, handige manny, firma fantasiflyt osv!!!

Jaha, då var det dax igen då!!! igår var vi och firade faster jennys student och Milo var sig lik, full i bus och spring... men ville inte äta... så igår kväll lagade jag mat som jag vet han älskar (makaroner och köttbullar) men inte ens det gick i, inte jordgubbarna och grädden heller...hmmm, jaja... nästan en flaska välling lyckades jag truga i han efter en stund...
i morse var han sig lik när jag kom ner... busade med tjabo och lekte med bilarna osv... dax för frukosten... näpp, gick inte i den heller... men ett glas oboy lyckades han dricka iaf... sen började han hulka...hmm, magsjuka på G???? tittade till lilleman som låg på soffan... stekhet och slö...okey...feber igen då!!! nu är kl halv 2 och han ligger fortfarande och bara slappar på soffa, tittar på tv, sover osv...tur han är duktig att dricka iaf=)
så här går barntv förfullt...skulle vilja se lite bättre barntv..som emil i lönneberga... men inte en jäkel som har den ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0