Ruschkana

nu har jag letat en längre tid efter en ruschkana till lilleman... jag har letat en begagnad eftersom dom nya kostar en del och jag är ju lite snål då!!!
men eftersom jag inte hittat någon på blocket så var vi in på toysrus igår och shit vad dom kostade.. vill inte ha den minsta...  så har jag tittat på en på nätet och den kan man koppla in vattenslangen på ja, den var den billigaste...så jag och gubben bestämde oss för att köpa den iaf... och till min stora förvåning så hade dom den på rea nu... kalaspris...kan det bli bättre????



PRISA SKATTEÅTERBÄRINGEN!!!
här om dagen så fick jag en liten chock... ringde och kollade kontot... och hade 4707 mer än vad jag skulle ha... hmm, ¨nått måste ju vara galet fel... hem och tittade internetbanken snabbt...skattepengarna hade kommit... men, det var iaf fel... jag skulle bara få tillbaka 707:-
bara att ringa skattekontoret och berätta att dom gjort ett stort fel... men dagens chock nr 2... det stämde... hmm, så stog det inte i min deklaration...
nä jag har fått nått som kallas jämnställdhetsbonus på 4000:- bara att tacka och ta emot=)


Frisören Sören och dynamit Harry
Igår var vi till valbo och klippte lilleman igen...han började se ut som dynamit harry i håret, så lagomt till sommaren vad det dax att klippa kort igen!!! vi var in dit i julas åxå... då gick det relativt bra och kostade inte skjortan... 200kr...helt okey tycker jag... så vi åkte tillbaka... men denna gång så gick det inte lika bra alls.. och jag har ALDRIG skämts över min son...men då gjorde jag det... svetten lackade i pannan och ungen skrek hysteriskt... och i väntrummet satt fullt med folk och bara blängde på ungen som kastade sig på golvet och skrek till han var blå!!!! och när jag ska betala höll jag på ramla bakåt... 6 månader och en prishöjning på 170kr...så notan stannade på 370 spänn... helt jävla sjukt.. och det värsta är ju att dom inte kunde klippa kalrt för han var så hysteriskt...
så ALDRIG mer Cityfrisörena i VALBO!!!!
nästa gång blir det rakat!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar ta Lucas till den där utländska killen som håller till i samma hus som foto-johan. 180 kr och det har blivit bra varje gång!

2010-06-13 @ 23:36:49
Postat av: Jessica

Precis en såndär fick ebba för nån vecka sen oxå..Lekmer är bra !=)

2010-06-15 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0