slår ihjäl lite tid!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: vet inte än
Favoritgodis: Choklad och nötter (gärna tillsammans)
Är det nåt du absolut inte äter: Lever och pyttipanna
Kläder just nu: morgonrock
Musik just nu: Ingen alls
Vad sa du senast: men lägg av rutan
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: inte den blekaste
Sommarplaner: bada, fiska, sola och bara ha det bra
Fisk eller badkruka: fisk
Saft eller alkohol: berorpå men blir ju oftast saft
Hur många kuddar sover du med: 3 men vill ha fler
Favoritväder: Sol!!!!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Milo, cigg, ät/drickbart
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska:inget av de... alltid trött och vill sova
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: berorpå humöret
Tror på liv på andra planeter: Nja
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp 
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: inte nära vänner
Tror du på mirakel: självklart
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: om man älsakr personen så JAA!!!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nä, skulle man det?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: har alltid sagt 3, men nöjer mej med 2 haha
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: jopp, vilket lilleman kommit på...
Snarkar du? när jag är förkyld gör jag oftast det
Stjärntecken? våg
Rädd för insekter? ja, de är ju flera meter mellan ögonen och äter upp en...
Äckligaste insekten: tvestjärtar tror jag
Största svaghet: Är för känslig och ger mej för lätt
Det här är jag bra på: ta hand om min son, ingen gör det lika bra som jag...haha
Bästa bok? läser inte böcker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna få önskningar att slå in. inte bara till mej själv utan till alla...
Vad vill du jobba som? har det bra som jag har det...men kommer snart att vara lyxfru med en sjujävlans massa miljoner...
Chips, morötter eller godis? hmm,berorpå vad jag är sugen på... men alla 3 är gott... men föredrar jordnötter, ostbågar eller jordnöttsringar före chips iaf 
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej men blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? JAA; absolut flera tatueringar, nästa kommer till hösten iaf=)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag är sjukt pedant igentligen och vill ha allt tipptopp...men tyvärr så fungerar det inte här...
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG I LIVET!
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Är du rädd för blod? Nepp men berorpå vem det kommer från. är det från milo gillar jag det itne alls...annars är det ju skithäftigt med sår, blod och mmm, kul kul...
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Nää
Anser du att du är stark?
Brukar du sola? När jag har tid, vilket inte är ofta numera.
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten uppåner
Röker du? Ja
Snusar du? Nej
Använder du knark? ALDRIG, skulle vägra...
Kaffe, te eller inget? Berorpå tid på dygnet osv...men oftast kaffe iaf..
Har du en besatthet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0