Sommar!

Nu måste det blivit sommar! jag och milo var på stranden igår och lekte... och ja, då måste det vara sommar...eller???
Jag solade och milo lekte i gruset, i vattnet och gungade...  var så skönt att bara sitta där och njuta... hade tänkt att åka dit idag igen när milo är på dagis...men som vädret ser ut nu så blir det att åka hem istället!!! men vi får se...

Jag är lite dålig på att uppdatera nu... dagarna bara springer fram och jag hinner inte med det jag borde göra... men men... sådant man får ta...
snart är det iaf semester!!! gubben jobbar 2,5 vecka till... sen blir det Åland med husvagnen i 1 vecka...härligt!!!
hoppas att vi får lika fint väder som vi hade förra sommaren när vi var där... stekande soool och inga moln... såå härligt... men vi har nog inte sådann tur igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0