TUTBINGO

Igår kväll lurade min mamma med mej till hammarby på tutbingo... kul hade vi iaf...men vinsten vart lika med NOLL för mej... men det är som vanligt...vinner aldrig nått...kanske derför jag slutat spela.... inte ens 25kr på triss kan jag vinna... och på marknader osv köper jag alltid vinst varje gång lotter och tamefan är det så att jag förlorar iaf!!!!

Milo och tomas var ner till stålringen och tittade på crossarna...Milo var tokintresserad och hade gillat det skarpt...så i morgon ska jag tvinga min gubbe ner till lerhålet för att titta igen... fast då är det ju 4hjulingar tror jag... men han ÄLSKAR allt var motorfordon heter... ett intresse som han och pappa har gemensamt...så det är ju bra då jag är mindre intresserad.... enda som e kul med mortorfordon är att köra och titta på crusingar=)

Nu är Milo på dagis... funderar över om jag ska åka och köpa nya skor till han då någon på dagis tagit fel och Milos skor är spårlöst borta och verkar inte komma tillbaka... han har bara gummistövlar och sandaler... så ett par vanliga skor är ett måste...  men åker jag nu så står dom på dagis på em... jag lovar...vi får se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0