Äntligen

sprängande huvudvärk och yrsel har äntligen börjat lagt sig!!! visst, huvudvärk har jag fortfarande, men inte så att jag tror att det ska sprängas... så första dagen på länge utan alvedon!!!

Idag har jag varit på utbildning på folkan och ja, jag har ju haft roligare lär jag säga... men men... efter utbildningen vart det att åka hem till mej och luncha... vart bakad potatis från hanssons...mmm, såå gott... var väldans längesedan lär jag säga... och även takc för sällskapet Anna Lena och Ulrika....

Ikväll blir dte myskväll med familjen... god mat, tända ljus, chips/popcorn och en massa gos med lilleman=) kan det bli bättre????
sen längtar jag ju till 21,30...då blir det många goda skratt... solsidan, det bästa som går på tv förtillfället=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0