Bloggläsande

sitter och läser bloggar som jag inte läst på ett tag...
läste först en blogg om diabetes på ett litetbarn... tårarna började rinna och ja, fy fan vilken sjukdom...måste vara djävulens påhitt...
sen från den bloggen kom jag in på en annan blogg där jag hittade ett filmklipp... klarade inte av att titta på hela... det gjorde ont i hela mej och jag vart så förbannad, ledsen och ja, hade jag kunnat hade jag hoppat in i datorn och gjort ett mord!!!
Länkar vidare till er som vill se hur vidrig man kan vara som människa...sjukt!!!
http://www.youtube.com/watch?v=X-bgDvsJv_8&annotation_id=annotation_731142&feature=iv


Annars är det som vanligt här hemma... har jobbat till 14 idag, sen hämtade plutten på dagis och hem och städade... så i kväll blir det att slappa... min rygg pallar inte så mycket mer idag=) skulle iof behöva vika tvätten som jag tvättat senaste dagarna, men inte orkat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0