efterlysning!!!

ja, jag efterlyser våran älskade VÅR!!!! vart är den??? jag börjar sakna den ju!!!! jag är så fruktansvärt trött på SNÖ och KYLA!!!! alla kläder som ska på bara man ska gå ut, all snö som ska skottas och ja, jag vill ha asfalt, grönt gräs, SOL SOL &SOL!!!!+ en massa värme... hur härligt ser inte detta ut???


Annars här hemma är det som vanligt...bara en massa jobb och sen de vardagliga tråkiga sysslorna... men det blir knappt det lär jag erkänna... jag orkar inte hålla ordning på allt nu när man jobbar hela tiden... men men... är det någon som klagar på att det är dammigt på golven eller förmycket leksaker på golven så varsågoda att göra det åt mej=)
Är sjukt trött på kvällarnanu... igår la jag mej och skulle titta på Grays som jag har längtat efter så länge... men det slutade med att jag somnade när kl var 20,30...så jag missade det...hmm, tur jag satte det på inspelning innan vi gick upp till sängen=)
men sen sitter man här när kl är 5,30 åxå...men det gör jag varje morgon nuförtiden... känns meningslöst att somna om för en liten stund... men men....

Igår var jag på planeringsdag på persgården... fy fan vilken bra grupp vi kommer att bli....*längtar* kommer att bli skitkul... och ett stort + är att vi kommer att starta en helt ny avdelning....jag tror inte att det kommer att bli helt smärtfritt... många olika arbetssätt och viljor som blandas ihop... men det kommer att bli bra islutändan iaf=)

sen när det gäller sjukdommar så är det mycket bättre med det här hemma... snart har jag inte vabbat på en hel månad...så härligt...kanske man får en hel lön....skulle ju inte vara helt fel om man säger så... försäkringskassan är ju inte särskilt snabb på att betala ut... tar ca 2-3 månader innan man får pengarna när man vabbat... så det är inge kul... men men...

Nä nu ska jag surfa vidare med min kaffekopp...
//Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0