en dag och massa gjort!

Då har man fått en massa gjort idag då! vi har städat på fm, haft kaffebesök av Ulrica och sen sov vi middag en stund... När vi vaknade så blåste vi in till sandviken och handlade mat och på vägen hem plockade vi lite ris... väl hemma tog vi reda på maten, och gjortde klart riset... så nu vart det lite påsk här hemma...
vi får se hur länge det får stå innan milo eller katterna river det... jag tippar faktist på min son=)

så nu ska man klura ut vad vi ska hitta på att äta ikväll... som jag känner nu så har jag ingen ork till nått alls... men men, man måste ju...

pratade nyss emd min mamma och morfar ligger på sjukan igen... undrar om dom någon gång kommer få ordning på gubben... nu har han varit dålig i ca 1 år... men å andra sidan så är ju han envis åxå så han söker inte hjälp i första taget heller... men ändå...

ja, jag har inget att skriva igentligen... men men... får ta och göra nått annat ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0