jaha

då är det gubbens tur nu... han kom hem från jobbet igår och var itne alls nå pigg... och JA; ni alla vet ju hur det är med sjuka gubbar... pest och pina... hur kan dom vara så döende pga en förkylning??? ja, sen är ju min gubbe iaf en sådan som vägrar ta alvedon... ja, då tycker jag att han får skylla sig lite själv...

idag ska jag lämna lilleman på dagis kl 11 sen tänkte jag blåsa in till sandviken en snabbis och köpa ett nytt regnställ till han...
sen blir det raka vägen till HG och städa ur skåpet...vilket jag skulle gjort för flera dagar sedan.. men då hade jag ingen ork eller lust... inte för att jag har det idag heller... men nu MÅSTE jag göra det så jag hinner tvätta upp kläderna till på fredag morgon då det börjas igen... Jobb jobb och ja en massa jobb!!!
sen i kväll ska vi några från jobbet ut och äta och ha det trevligt...ska bli så gott och trevligt såklart=) men fåse hur många det blir... var och varannan har ju hoppat av... men jag kan ju inte bli ensam iaf=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0