kroppkaksdagen!

Vad konstig man är som människa... ända fram till i höstas så hatade jag verkligen dom gråa äckliga kroppkakorna med vidrig fyllning... små äckliga bollar, och hur i helvete kan hela tomas familj vara så tokig i dom äckliga sakerna???
men som sagt i höstas lärade jag ju smaka när jag hade varit med och hjälpttill att göra massor med sådanna konstiga saker... och till min stora förvåning så var det gott...smakade inte alls som dom äckliga sakerna man fick i skolan någongång, och inte såg dom ut och luktade som de vi delat ut på jobbet.... utan dom smakade riktigt bra...
och för några veckor sedan frågade jag tomas om han hört om det är dax snart igen... och han höll på skratta ihjäl sig....
Men idag är det dax... vi ska ner till svärpärona och göra kroppkakor... riktigt kul kan jag lova att det är... tomas, jag, crille, agda, jenny, uffe, helen och sune hjälps åt i köket... ja milo är ju med han åxå, men ja han gör ju inte såmycket mer än busar=)


igår så städade jag och milo ur sovrummen... tog lite tid, men vart riktigt bra iaf... och bättre sent än aldrig så flyttade ja ut milos säng till hans rum... så i natt sov han för första gången i eget rum... och han har sovit riktigt bra i natt...men jag däremot sov lite sämre... konstigt att inte ha samma kontroll och vetskap om vad han gör=) hönsmamma, JA??? näää, hur kan ni tycka det???

igår mitt i städningen så åkte vi ner till böle industri och mötte upp farfar på jobbet... och jag och milo fick ta en sväng i lastbilen... Milo tyckte det var otäckt först men sen var lyckan gjord=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0