Ny vecka!

Ja vart tog helgen vägen??? fattar inte hur det kan gå så fort...
ja i lördags var vi iaf och köpte en växarsäng till Milo... som jag har letat på blocket osv... är en speciell sort jag varit ute efter, men tyvärr så försvinner dom lika fort som dom kommer in... men så sa kerstin på PG att ja, men jag har ju 3 stycken jag ska sälja iväg...så sagt och gjort... vi åkte dit och tittade iaf... och ja, det var en sådan som jag ville ha... enda kruxet är att den inte finns i vitt... så nu ska Tomas få lacka den och snyggatill den... inte för att det var nå fel på den utan för att jag vill ha vitt i hans rum=) så även hyllan i hans rum ska fixas till=) kommer att bli skitbra tror jag...
men jag tänkte lugna mej ett tag till innan han får börja sova i den.. mer till sommaren typ...

Ja, idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på... skulle behöva åka till HG och städa mitt skåp och ta hem alla kläder och flytta över det till PG... jag har ju gjort mitt sista skift på HG nu... utan att veta om det... men men... vart ju sjukskriven för viruset på balansnerven... så ja, denna vecka börjar jag på PG igen... home sweet home=) men först har jag några dagars semester... som jag inte vet vad jag ska göra med...men men

Milo plutten han sover än... ska nog väcka han snart... kan ju inte sova bort hela dagen... men förstår inte han... i helgen och de senaste veckorna har han vakant mellan 6-6,30 och i helgen sov han inte så mycket längre och nu ända till halv 9... konstigt....
ja, han ska till dagis idag, men måste ringa och höra hur dom vill att jag gör med medicinen åxå... han ska ju ändå ha en sort 8 gånger per dygn och en annan sort 4 gånger... så kommer dom vilja ge han eller ska han stanna hemma för att få medicinen som han ska ha den??? vi får se hur dom tycker... men han skulle behöva vara på dagis och leka av sig... han älskar ju verkligen det... och han är ju pigg så det är synd om han ska behöva vara hemma...

Nä nu , blir det kaffe för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0