Persgården, Here i come!!!

ja, idag är dagen jag längtat efter sen i sommras=) när jag fick veta att jag vart tvångsförflyttad efter föräldrarledigheten!!! Började jobba på Hesselgrenska och ja, jag har ju inte vantrivats eller så... dom har varit jättesnälla och jag trivdes verkligen i gruppen... Men eftersom kommunen har kastat om helt och hållet så fick man söka vart man ville jobba och ja, självklart ville jag "hem" till Pg igen... och sagt och gjort så hamnade jag där på den nya avd som vi ska starta upp=) ska bli skitkul lär jag erkänna... men det kommer nog ingte bli helt smärtfritt... men men... kul att få grunda något från botten tycker jag!!!
ja, skit i samma... Idag börjar jag iaf där med en Intro dag...ska gå med carola...skitkul lär jag säga... sen på måndag börjar allvaret!!!

Nu sitter jag här vid datorn och dricker kaffe och väntar på att lillhjärtat mitt ska vakna så vi får göra han klar och ta oss till dagis... men känner jag han rätt så kommer jag att få väcka han...men vad gör det??? då är han ju helt underbart go och kursjuk=) *mys mys*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0