slut som människa!

Är så fruktansvärt trött... känns som om jag inte gör annat än jobbar...men fredag och lördag så har jag jobbat på persgården med mina gammla boende och personal...så kul... har kännt mej som hemma igen... känns helt underbart att vara där=)

Milo stackarn har varit på dagis hela veckan och flera heldagar... och har fått väckt han tidigt varje morgon... och i morse var han bra trött...sov ända till kvart i 9... men synd nog fick inte jag njuta av det då man satt på jobbet...
sen känner jag mej som en hemsk mamma som inte har gjort nått kul med han på sportlover... men det får jag ta igen sen när man är ledig istället=)

Igår kväll skulle jag titta på Lets dance...men tyvärr så såg jag bara stefan dansa...sen sov Anna som en stock på soffan...men fick höra idag att han åkt ur... hur FAN kan detta vara möjligt??? han var ju skitbra ju... och sen Willy... VA???? visst jag gillar Willy, men han är fasiken inte duktig.... helt skjukt ju...SKITPROGRAM!!!!
och sen när somnade jag kl 20.00 en kväll??? och sen sov hela natten... visst jag var upp på toa vid halv 1 och trodde det var dax att gå till jobbet..men vart såå glad när jag skulle få sova i många timmar till=)

I morgon MÅSTE vi in till sandviken och handla mat... ett stort MÅSTE!!!! tom råtterna svälter här hemma..så tomt är det på allt... men nu skadet fyllas på bredden och höjden...

Lägger ut lite nya bilder åxå....


Provar mammas skor... lite stora men dom värmer iaf =)


en riktigt trött kille som somnat på golvt neranför soffan nerklämd vid bordet=)






Milo leker vetrinär.....!stackars cilla säger jag bara!



snacka om snö på baksidan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0