Tillökning i familjen Sundberg/Hodén

Ja det är sant... jag har haft mina misstankar ett längretag.. men nu på morgonen så var Rutan i kojan (vilket hon aldrig är i annars) så jag förstog att det var på G...
när jag kom ner hörde jag en massa pip uppe så jag gick upp igen och mycket riktigt så hade hon fått 2 små svartvita saker... ja, jag är ju inte överlycklig om jag ska vara ärlig... men men... det är ju tur att dom sköter sig gjälva ganska bra...och det bästa av allt... att dom kommer att flytta... jag vill inte ha en katt till i detta hem!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhhh grattis till tillökningen =) När jag läste "tillökning i familjen" så tänkte jag oj, redan...men det va visst inte dej det gällde =) Kanske blir till att sterilisera Rutan eller ge henne piller nu? Ha så gott me dom små =)

2010-03-21 @ 10:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0