Uppdatering!

Först vill jag säga ett stort GRATTIS till Johanna och Crille och välkommen till världen lilltjejen!
även ett grattis till Joline som blivit storasyster!

Måste även erkänna att man är ju lite avvis på dom... det är ju en så underbar känsla när man får träffa den lill* som legat så länge i magen och man har längtat efter den stunden såå länge! åhh, det är ju en sådan underbar tid...


Ja, här är det som vanligt annart... har varit ledig i helgen och ja, vi har inte gjort så mycket... på lördagen var vi till roberts på kalas hos helen... Milo spelade apa och ja, han lyckades som vanligt charma allt och alla=)
sen på söndagen var vi in till sandviken och köpte sådant som är ett måste men fruktansvärt tråkigt att lägga pengarna på... som diskmedel, tvättmedel, duschsaker, tandkräm, skurmedel, disktrasor mm mm...
så vi var på Dollar och ÖB... träffade en gammal kärlek till mej där... var riktigt kul att prata med han... han var sig lik... men jag vart lite paff när han kom fram och pratade, annars när man träffat på han så har det bara varit ett hej och vi har gått vidare typ... men men, kul iaf=)

Ja, idag ska jag börja jobba på PG igen... iof så var jag där i fredags åxå... men då gick jag ju intro... så idag ska jag vara självgående=) blir kul, jag har ju knappt lärt mej allas namn... men men... får ta dom man känner igen sen HG istället=)

Nä nu måste jag fylla på kaffekoppen=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mkt :) Ni får väl komma och titta på nyförvärvet nån dag!? :)

2010-04-04 @ 18:41:25
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0