vart tog dom vägen???

Mina två lediga dagar??? vart fasiken tog dom vägen??? helt enkelt bara borta....
så idag är det dax för en till vecka med bara en massa jobb...*suck* längtar till jag går på mitt nästa schema... det ser helt kanon ut... många bra ledigheter... =)

dom här lediga dagarna som bara försvann så har vi storhandlat mat på willy´s och städat...
Jo igår var jag och milo till ankdammen en sväng... han tyckte det var jättekul att mata ankorna...ända till dom stor vid hans fötter...då fick han panik...jag förstår han...det är ju nästan 1 miljon ander.... som är helt galen...biter en i fingrar, kliver på fötterna och ja, dom klättrar nästan upp på en åxå...helt sjukt... vidrigt är det åxå... jag som är livrädd för fåglar... iaf när dom flaxar och flyger...

nä nu ska jag fixa lite frulle... havregrynsgröt...mmm gott de=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0