dax

för längesedan att uppdatera lite... men ja, jagär totalt vädelös på det... och så kommer det nog bli ett tag framöver...har lixom skrivtorka....

i helgen har jag och Milo haft fullt upp:) ja, tomas fick vara med på ett hörn han åxå...

men fredagen spenderade vi på fjärran höjder med Milla och Lova...  Första halvtimmen var Milo livrädd, blåhöll mej och vågade inte släppa taget... men det gick en stund sen var han mer vild än tam=) sen åkte vi nog vatten rutchkana 30 gånger... så absolut blir det flera gånger...men nästa gång blir det borlänge...

.

Milo och den gyllene kannan

sen lördagen vart det en matresa för tomas å milo till rättvik, jag nöjde mej med langos och shopping=) hittade massa och önskade jag hade flera tusen med oss...men tyvärr så fick man prioritera bort massa med saker och vissa saker ångrar man sig nu såhär efteråt... men men...  Ja Tomas och Milo hade hela tiden nått att tugga på i munnen... och jag är impad av milo som ville sitta i vagnen och vara nöjd ändå i flera timmar...annars tappar han tålamodet ganska fort...men ibland blir man förvånad=)

på söndagen så tog vi med milo in till morfar nu när dom tagit tracken och han kan prata igen... Milo var livrädd såfort det var en sköterska i närheten...men annars gick det bra... sköterskerna fjäskade tom. för milo...men det köpte inte han, fast glassen gick hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0