FINNS DET?

Finns det nått som får en att bli så glad att det nästan gör ont, finns det nått som gör en så varm i hela kroppen, som får en att le, får en att må bra, som får en att känna riktig äkta kärlek???
ja, faktist finns det... och det är MILO för mej... när man tittar på han och han är glad, då känner man allt detdär... eller när han spelar pajas, man skrattar och det är ett äkta gott skratt...ett sådant skratt som bara han kan få ur mej...det är en helt underbar känsla....
och ja, självklart tror jag att ALLA föräldrar känner lika för sina barn... iaf om man är normalt funtad i huvudet...

jag kan inte låta bli att tänka på pojken som kallas det böckerna eller bakom låsta dörrar boken...
Ni som känner mej vet att jag inte är någon bokmal, jag har ALLTID haft svårt att koncentrerat mej när jag läser och tröttnar därför efter ettpar kapitel... så de få böcker jag läst i mitt liv har jag fastnat ordentligt för...
men just dom böckerna har satt sina spår i mitt huvud...även en bok jag läste när Milo var aldeles ny, men kommer tyvärr inte ihåg vad den heter...
men alla dom böckerna handlar om barnmisshandel... vilket är det värsta som finns i mina ögon...så varför fastnar jag för dom??? Jag gråter mej igenom böckerna, men kan ändå inte sluta läsa...
Jag förstår inte hur man som mamma/pappa kan utsätta sina barn för sådanna hemskheter... när ens egna barn kan få en att känna så mycket glädje och kärlek....
för mej helt ofattbart!!! innan man fick barn så trodde man att man förstd, men när man fått barn så är det en helt annan sak än man trodde man viste....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0