Ingen kul dag

idag är en sådan dag som man inte vill ha... huvudvärk, trött, seg och ont i bäckenet... ja, bara massa skit med gumman, känns som graven närmar sig med springande steg!!! har inte ens orkat laga mat till lilleman idag... vart en panpizza... inte den bästa maten... men det är iaf nått att stoppa i magen...själv har jag inte hittat nått att stoppa i mej än...  vart frukost hos mamma och mellis hos mormor... sen lunchen vet jag itne vart den tog vägen... var nog när vi sov=)

igår var jag jobbade igen efter att varit hemma en vecka...skönt att komma ut och träffa lite folk igen... men tyvärr så hade jag så sjukt ont, och det sitter kvar än... tur man är edig till fredag så att man hinner ladda batterierna igen....

En bloggare som jag följer troget har börjat med veckomål... varje vecka ska bloggaren sluta med en last som han har... och jag har tänkt på det jag åxå... fast jag har sjuk dålig karaktär... men jag ska fnurra ett tag till om jag ska haka på med vissa saker jag åxå=) särskilt det som gäller sötsaker... för denna graviditet är jag sjukt sugen på godis, läsk och allt annat gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0