jahadu

då är man helt dagvild...*suckar* hatar när det är så... har onsdag idag, fast det bara är tisdag... blir så galet när man har varit ledig i helgen och börjar jobba en söndag... blir helt fel i min hjärna då...

Men idag ska milo på dagis och leka... vilket han ser framemot som vanligt...själv ska jag och mormor åka och hälsa på morfar... sen bär det av till jobbet...

Morfar börjar iaf bli lite piggare. men han ligger fortfarande i respirator, men är vakne iaf... så skönt... det går ju iaf åt rätt håll=)

sista april så var vi iaf till roberts och grillade hemma hos helen och freddy med farmor och farfar, faster jenny och uffe... vi var ute hela kvällen och milo busade på... när kl vart runt 9 var han så trött att jag bäddade ner han i vagnen... han höll på somna, men flög upp bara vi började gå mot tolven....sen var han vaken över fyrverkeriet, så runt 22,30...så länge har han ALDRIG varit uppe...men kul var det att han fick se fyrverkeriet =) vilket var poppis lär jag säga... men såfort det vart mörkt så somnade han som en klubbad säl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0