Japp, jag hade rätt

Nu måste jag skryta lite!!! fy fan vad jag är bra... hade rätt... jag hade öroninflamation... fick åka upp på HC idag, och då har jag öroninflamation... är överlycklig att det är jag och inte lilleman som får ha de så ont!!! men det är inte kul för mej heller... men det är iaf bättre än lilleman...
ska upp på apoteket när gubben kommer hem och hämta ut medicinen...ska ha 3 gånger per dag=( men men... bara man får sova utan smärta så... men det tar nog någon dag innan det blir bra...

Annars är det som vanligt här hemma... har jobbat idag... gick ganska bra...men det är nu värken börjar komma för att man gått och stått en del då...men det vart en riktig kortdag... började 8 och stack 10,45 för att ta mej till HC som jag hade tid på kl 11...

Nu sitter jag och väntar på folk som ska komma och hämta mina små kattbäbisar...ja, mina och mina...det är ju snart deras... gick ruggit lätt att få hem till dom denna gång... fast å andra sidan har jag aldrig haft nå större problem att bli av med katter heller... men man vill ju att dom ska få varaktiga och bra hem, så jag är lite emot att sätta ut på blocket...
men denna gång behövde jag inte jaga hem... första hemmet var ett sms från Marie som undrade om jag viste någon som hade kattungar... och ja, självklart berättade jag att jag hade 2=) sen gick det ett tag och en vän till mamma ringde och hennes sambos bror hade fått tagit bort sin katt efter en dyr historia på falu djursjukhus och ville ha en hankatt...men jag hade ju bara 2 tjejer!!! men dom kom och tittade och vart kär=) så det känns kanonbra=)
Men det kommer att bli tomt utan dom, men ändå ganska skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0