Jobbig natt

I natt lär jag då säga att det varit pest och pina! Jag har fått för mej att öroninflamation är en barnsjukdom... men jag måste vara ute och cykla... inatt har örat värkt så jag höll på bli tokig... trodde att trummhinnan skulle spricka... och jag faktist hoppades på det... då släpper all värk och kvar blir bara massa sörja som rinner ut... och det skulle vara en befrielse...
och emellanåt somnade man ju in, men japp, då måste man upp på toa... och sen att somna om var ju lika jobbigt igen... men men...
jag har haft ont i detta öra en längre tid nu, och då menar jag i några månader.. men inte så ont som jag haft i natt...så det är kanske dax att ringa till idioterna på HC... men jag vill inte... dom är ju en hög inkompetenta idioter som borde sitta i kloaken och ta hand om råttorna....

Nu ska vi snart iväg och jobba... få se hur det kommer att gå denna gång.... hoppas på ett bättre resultat än sist... kan ju inte ha det såhär... känner att man itne klarar av nått... men men... lååånga korridorer som man sakta men säkert tar sig fram igenom, dom säger att jag går som en anka men känner mej mer som en fotboll med ben....sen varje gång man är in och ska hjälpa någon, ska man ner på golvet... och ja, ni tjejer som varit gravid vet ju hur jobbigt det är att ta sig upp igen... sen gör det ju inte saken bättre att höfterna inte är som de ska heller... eller, ja det är ju inte bara höfterna utan hela bäckenet....
men det är ju som en sa till mej när- att vara gravid är ingen sjukdom, utan ett friskhetstecken... visst jag håller med... men kan man knappt ta sig fram så känner man sig inte så jävlar frisk heller... så ja, den som säger så kan ALDRIG haft foglossningar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0