morronzoo på rix fm

Ja, lilleman är på dagis vilket innebär att jag får lyssna på morronzoo och inte ha disney playhouse på!!! vilket jag gillar skarpt:) När lilleman var aldeles ny, då klev vi upp kl 7 varje morgon för att titta på tvsändningarna från morronzoo studion... och ja, jag var fast vid dom...
men i december-09 så försvann dom... och jag kunde inte alls lyssna på dom mer... men till min stora förvåning så tröck jag in 500 istället för 501 på dekorden och vaaa, rix fm är tillbaka... överlycklig blev jag...men sen en morgon så var det ju inte titti, gert och roger... besviken blev jag... men nu ett par månader senare så börjar jag vänja mej med de nya rösterna pch dom är ju faktist helt okey dom åxå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0