VAB

 ja, då¨var det dax igen att vabba... Lilleman är inte riktigt pigg, men jag vet inte vad jag ska säga det är för fel på han heller... igår bara grät han och sov korta stunder och sen vaknade han och bara grät igen... han är lååångt ifrån sig lik... så nått är det, men VAD??? han är inte varm, inte snorig och skött magen...så ja, vad ska man säga att det är då??? men nått är det iaf.... men idag så är det fart på han... än iaf=) men grinigare än vanligt är han iaf...



ikväll ska vi in till sandviken och titta på faster Jenny och Uffe som ska gå på balen=) hon har köpt en så fin klänning att man vart sugen på att gifta sig...haha, men ingen risk!!!!
ska bli kul att se hur hon kommer att se ut i klänningen... sen såg jag på FB att tomas kusin sara åxå skulle på balen... vet inte om hon åxå ska gå eller bara vara åskådare...men kul iaf att se alla fina människor... hoppas bara det blir lite bättre väder till kvällen!!!

Ringde mamma på morgonen åxå, idag kommer morfar hem från sjukan och hon frågade om jag och milo kunde åka in och hämta han...självklart ska vi hämta gubben...skänt att få hem han igen... hoppas bara inte mormor börjar köra med han... hon måste ju inse att han inte är frisk... men svårt att lära en gammal hund att sitta=)

Ang kattungarna vi har här hemma så är båda tingade nu... gick ju riktigt lätt denna gång... det var inte vi som letade nya hem utan dom som letade rätt påoss=) känns kanon!!!!

Hundmaten serverad!!!



kan man bli sötare??? denna katt Kattis ska bo hos marie,junior och lilla elvira... sötnosen själv=)


Här är min lilla sessa...Cilla, storasyster till kattungarna...men hon är en riktigt bra dagmamma lär jag säga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0