Vattenlek

Idag ska milo till dagis en stund... han ska på vattenlek med sin grupp... dom har ett projekt med några barn i varje grupp och då är dom i vattenrummet och leker... och nu är det milos grupps tur... han var där 2 dagar förra veckan åxå... jättebra tycker jag... han ÄLSKAR ju vatten... men när han väl  får leka som han vill med vatten, ja, då var det då inte så intressant... konstigt detdär....

Medans han är på dagiset ska jag passa på att åka till morfar och hälsa på en sväng... har inte träffat han sen han kom hem... vi har varit sjuka så jag har inte viljat åka dit och smitta ner han... men idag när lilleman är på dagis så passar jag på=)

Annars vet jag inte alls vad som kommer att hända idag... inget speciellt iaf.. dom varnar för åska, och ska jag vara ärlig så skulle jag vilja ha åska och regn... så skönt... men bara i några timmar...sen får det bli sooool igen...
men nätterna här hemma är vidriga lär jag säga... varmt och jävligt i sovrummet... man vrider och vänder sig hela nätterna... och när man väl sover, måste man upp och pissa... en av det 4 värsta sakerna med att vara gravid...  man ligger och vrider och vänder sig och när man väl ligger som bäst är det dax att trycka ur sig 3 droppar...sen är det dax att vrida och vända ett tag till...sjukt jobbigt!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack Anna! Jo jag kommer klara det, trots att det blir en tuff tid ett tag. Men det som inte dödar det härdar :)

2010-05-19 @ 18:13:02
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0