1advent pyssel!


stakarna står äntligen på plats!!!
som småbarnsmamma så har man inte så mycket tid till pyssel så det är planering som gäller!!!
redan i onsdags började jag med adventsstök...
och jag är inte 100% klar än, men det viktigaste är fixat iaf...
bjuder på några bilder


(köksfönstret körs med vitt iår,vart riktigt nöjd med nya staken!!!)


tvrummet



Lillfönstret i Milos rum


Idag mitt i allt stök så gjorde jag och Milo ett pepparkakshus åxå!
men tyvärr så var han inte så intresserad av det, det intressanta var nonstopen:)
men bjuder på en bild på huset iaf!



Huset på plats...finns även belysning i huset =)


Kommentarer
Postat av: jenny

Nä men vilka fina tomtar det står vid pepparkakshuset :D hihi

2010-12-02 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0