Ny måndag!

Ja då var det måndag igen då!
helgen har varit helt okey, med mycket hosta och mycket jobb!

Igår var vi hem till faster Jenny och Ufflo och hälsade på! det fick bli en oplanerad tripp till valbo då Milos astma medicin tog slut i går morse...
så när jag och faster jenny satt och drack kaffe skickade jag gubben och ufflo till 9an för att köpa en luftfuktare till milos rum... läste att dom är bra för barn som har krupp...
kändes lite pissigt att kasta ut 600:- nu på nått som man inte är säker på kommer hjälpa han...sen har man ju inte så värst mycket pengar såhär innan lön och jul... men allt för att han ska bli bra...
och i natt har han sovit kanonbra och inge hosta!!! så jag hoppas och tror att det beror på luftfuktaren....
men nu lär man vädra sovrummen nogra för att inte få fuktskador istället!!! kul att vädra mitt i vintern då... jkag som redan fryser!!!! men allt för mina killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0