uppföljning

i ett tidigare inlägg skrev jag om våra kvällar från helvete!!! kanske ska ta och följa upp det här i bloggen!!!
Milo var ju hysterisk vid nattningarna och vi fick göra ett tvrum på övervåningen!!!
första kvällen med nya tvrummet så satt vi där i nästan 2 timmar med en hysterisk unge, andra natten satt jag där i 30 minuter innan han somnade och natten där på bäddade jag om han och sa godnatt, då bad han mej sätta mej ner och jag sa bara att jag sitter ute vid tvn med pappa och elias...och sen var han nöjd...efter det har vi inte haft några problem alls... så skönt att det fungerar igen...
nu springer han och tjatar hela dagarna att vi ska gå upp och kommer någon på besök så är Milo snabb att visa dom nya tvrummet och hans säng:)

annars är allt som vanligt här hemma... Milo är sjuk som vanligt... han fick vara hemma från dagis idag då han hade feber igår kväll!!! han är lite hängig nu åxå men leker på emellanåt... men jättesnorig är han!!! Just nu sitter han och tittar på Polar expressen som går varm här hemma... det är så illa att jag kan replikerna:) den går ett par gånger om dagen nu när han är sjuk...  filmen är bra och jag kan varmt rekomendera den för er som inte tittat på den!!!



Idag ska jag och några från jobbet ut och äta årets första JULBORD!!!! ska bli smarrigt värre... fast det känns lite tidigt...lika att det är advent i helgen...det lixom stämmer inte... det är för tidigt... vet inte varför jag känner så!!!
sen i början på december åker vi iväg på den årliga kryssningen med julbord... jag, tomas, micke och barnen åker på 48 timmars till helsingfors... är faktist lite smått orolig hur det kommer att gå... men det blir som det blir!!!
Milo tjatar om att han ska åka båt och äta mat med micke:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0