Utmaning!

Jag har antagit en utmaining från en blogg jag läser!

4 favorit TV-program:
1. Grey´s
2. Desperate housewives 
3. Two and a a´half men
4.  Pensionärsjävlar
 

4 saker jag gjort i dag:
1. Städat
2. ätit frukost
3. Bytt blöjor på killarna
4. Suttit vid datorn

4 saker jag längtar efter:
1. Kryssningen i december
2. Sommaren
3. Åka till Åland med husvagnen
4. att bli mångmiljonär

4 saker på önskelistan:
1. att vi blir miljonär
2. ett stort fint hus
3. att jag och min familj kommer ha ett långt friskt liv
4. en ny soffa

Nu utmanar jag DIG!

Kommentarer
Postat av: Theres/Rottis77

Vad det jag som utmanade dig?? :)

2010-11-07 @ 12:27:07
URL: http://theresochskogstrollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0