15 dagar kvar!

Nu har nerräkningen börjat!!!
mamma har gett sig fasiken på att jag kommer att få innan nästa lördag!!!men tyvärr så tror inte jag det... men det skulle vara skönt att få det gjort...
När Milo föddes så var dom på åland och fiskade och samma sak är det nu om jag skulle föda... är nog därför hon tror det!!! men jag har inga speciella känningar och tror jag kommer att gå över tiden:(

Idag har jag varit riktigt flitig!!! tycker iaf jag själv...
klevupp i morse och mötte stora isbjörnar i hela huset... så vi tände en brasa och myste framför den med kaffe å frukost:)
sen blåste vi in till sandviken och storhandlade på Willy´s vilket resulterade till att jag vart 2000:- fattigare.... men skönt att ha lite mat hemma igen!!!
sen när vi kom hem så vart det städning av kyl, frys och skafferi... när vi var klar så var inte klockan mer än 12...
så då tyckte jag att jag och milo var värda att sova middag medans pappan gick ner i källaren och fixade nått med skorstenen...inte för att det vart mycket sova när han borrar, hackar och låter illa.... men men....

Nu har jag och Milo nyligen ätit mellis...så nu vet vi inte alls vad vi ska hitta på... har ständigt dåligt samvete då jag inte har någon ork till att göra massa roliga saker.-...så det blir mycket vara inne och slöa framför tvn.... och jag hatar verkligen mej själv för det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0