fy fasiken åxå

Vad jag är värdelös på att blogga!!! varför??? jag har tyvärr inga bra undanflykter... eller jo jag kan ju skylla på att jag har ett liv att leva istället för att sitta här och blogga....men tyvärr så är inte det heller sant.... haha

Jag har iaf börjat känna lite panik innan lill*n kommer ut i världen!!! har ju inte fixat nått nästan till den anländer!!!*panik* det är ju bara 2 veckor kvar nu och kan ju komma vilken dag som helst ju.... så igår började jag sortera bort trasiga leksaker från milos rum, mublera om rummet, ställde in en byrå och flyttade/sorterade alla hans kläder till byrån och in med bäbiskläderna i garderoben... städade i förådet i milos rum så det får plats med nytt skit=) men allt detta tog mej en hel dag... är inte det lättaste att göra när man har en son som river fram det jag plockar undan, plockar tillbaka det jag sorterat osv... ja allt blir en ond cirkel....
Idag har jag tvättat fönsterna i hans rum och bytt gardiner... ska bara bädda rent i sängen, småplocka lite, suga av golven å torka och plantera om blommorna...sen tycker ajg att det får duga... sen har jag bara en massa annat småskit kvar till bäbisen kommer... men ska jag vara ärlig så finns det ju 10000 saker att göra... men vem orkar????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0