mammahjärtat värker

VARFÖR????
varför ska det vara så jobbigt att lämna mitt hjärta på dagis vissa dagar???
han har ju älskat att vara där...men vissa dagar bara gråter han hysteriskt och bara ropar efter mej!!!
det är skitjobbigt...
de dagar de är ute när jag lämnar han så gråter han ännu värre och idag sprang han efter mej på gården och ropade mamma och grät jättemycket...
det är ju nästan omöjligt att bara gå utan att trösta hjärtat....
idag kunde jag inte hålla tillbaka tårarna...
varför är det så???
det är oftast samma fröken som tar emot han när det är såhär... tycker han inte om henne eller är det för att han ser mej åka???
VARFÖR????
från att älska dagis till detta!!!!

Min lillaprins som alltid är så glad... det gör så ont i mej att se han såhär ledsen!!!
det känns så fel att lämna han för att jag ska åka hem och vänta och längta till jag får hämta hem han igen...
hade varit mycket bättre om han varit glad och lekte när jag lämnade han, som det var innan sommaren!!!
det är så illa att jag har funderat på om jag ska säga upp dagisplatsen... men då jag ska börja jobba igen kommer man ju inte få samma dagis som nu... vilket åxå svider...sen vet jag att dagis ger han så mycket som jag som mamma inte kan!!! så dagis får vara kvar!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0