Måndag och ny vecka...IGEN

ja, jag är kass på att blogga... jag har ingen fantasi om vad jag ska skriva om
och våra liv är ganska långtråkifga för tillfället!
vi gör inget speciellt om dagarna och dagarna bara passerar å alla ser nästan lika ut!!!
vi vaknar, äter frulle,tittar på tv åker och hälsar på någon om det inte är dagis, hem och äter lunch och sover, sen slutar gubben och det är dax att börja med kvällsmaten och sen sover vi igen... typ så ser vårat liv ut för tillfället!!!
trist men sant...


idag så har vi iaf varit och hälsa på pappa på jobbet och sitta i trucken... vilken lycka kan jag lova... inte ens lastbilen var intressant:) sen åkte vi en vända innan vi skulle till togga och Ingrid på lunch, då träffade vi cajsa och deras lilla Alva... såå söt:) så vi stående och pratade i nästan 1 timmemedans milo sprang runt och plockade blommor, pinnar och allt annat kul man kunde hitta...
Vi hade även plockat en hel kasse med äpplen som milo gav till Ingrid så hon kunde baka lite äppelkakor!!!
efter maten och en massa bus med togga så åkte vi hem och sov middag... men som vanligt så vaknade milo strax efter att jag somnade...så nu ligger han i soffan och sover istället och det finns tyvärr ingen plats kvar till mej... så jag får vackert vara vaken!!!

När det gäller bäbisväntan så tror jag att jag kommer få vänta till jul innan det kommer någon...känns iaf så... evig väntan... och jag är så sjukt trött på detta...
Men till alla er som bråkar att jag måste packa kan jag berätta att vi har gjort det nu och det är klart att bara åka in...  och jag hoppas att det är SNART!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0