Äntligen

äntligen så börjar jag känna igen Elias... han är piggare och febern sjunker... mne är fortfarande dålig...men han orkar iaf leka emellanåt... Detta är den värsta sjukdommen som vi haft här hemma! förutom kruppen och astman vill säga... men så har man iaf vetat vad man kan göra!!!
Elias är ju så liten och ja, man är ju livrädd att han ska sluta andas....
Elias kräks flera gånger om dagen och får upp MASSA slem...tack för att han får upp det...
han vaknar mitt i natten och har panik för att han är slemig och somnar inte om förän han kräkts upp det... och ja, det är ju inte det lättaste...inatt tog det flera timmar....stackarn... men så fort han får upp det så är det bra igen...men snart är han frisk!!!

sötisen har hittat en ny leksak!!! <3

Igår var det dax att sätta på sommardäcken på bilen och pappa Tomas fick den bästa hjälpen.... kan lova att han var mallig och det första han sa i morse var att han lagat bussen :)


Kommentarer
Postat av: Theres

Halloj min trogna blogg läsare :) Kollar din blogg också varje dag, dock utan äckel kaffe :)



Kan tänka mig att Milo tyckte det va kul med däckbytet, Malte älskar också sånt!

2011-04-07 @ 08:14:50
URL: http://theresochskogstrollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0