BVC & Öroninflamation

Idag var det dax för 6 månaderskollen på BVC för Elias!
mammas lilla kille är inte så liten mer... 73 lång och hela 9230g... var 100 säker på att han vägde ca 9500g, men eftersom han varit sjuk och ätit dåligt i över 1 vecka nu så hade jag fel... men vad gör det??? han växer som han ska så det är lungt!

själv hade jag tid på HC efter BVC... har ont i öra, känner med dåv i hela huvudet, hör dåligt och det klias, irriterar och gör ont på samma gång... ja, jag trodde ju att jag skulle ha en vaxpropp...så jag var beredd på att spola öronen...men nepp jag har en barnsjukdom igen.... öroninflamation.... så dax för pencillin igen....

var även till ortopeden med min tumme igår. den läker fint och den ska bli något sådär återställd... har fortfarande lite svårt att göra vissa saker, men det är MYCKET bättre... men det kommer ta tid, ca 6 månader till innan jag börjar få tillbaka känseln i tummen,men kommer aldrig få samma känsel som tidigar... det kommer ta lååång tid innan jag får en ny fin nagel och ja, det kommer ta tid...men det viktiga är att jag kan använda den iaf...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0