Nytt GI, LCFH!!!!

Den 1 April började jag leva ett nytt liv... Jag har kombinerat ett GI, LCFH, nutrilett, salladsdiet metod som passar mej...nu återstår det bara att se om det blir något resultat...
Jag har helt slutat med Pasta, Potatis, Ris, bröd, Godis, läsk och andra sötsaker....
sen den 1a har jag bara ätit sallad och grönsaker... lunchen byter jag ut mot en påse Naturdiet eller Modifast.... frukosten består av en omelett med keso och rödlök (svingod)
Jag har även börjat gå lite mer och sen så tränar jag massa med mitt wii fit plus....
jag hoppas att detta kommer att ge resultat... jag har satt som mål fram till vi åker på kryssningen, dvs påsken kommer vi att synda med 3 påskbord och sötsaker.... men visst, jag kommer att hålla igen lite iaf...
Jag har satt mitt första delmål på 10 kilo på 3 månader... dvs 1,6 kg på 2v... borde vara ganska rimligt tycker jag.
men blir det mer så är ju det bara ett +!

första dagarna var jättejobbig och jag hade ett stort sötsug!!! jag köpte 86% chocklad och gissa vad jag tyckte tom att den skiten smakade bra...
första veckarn kände jag mej mer eller mindre hungrig hela dagarna...
men nu har jag inge sötsug alls och mitt cola beroende är helt borta, jag har en oöppnad cola står i kylen men är inte ens sugen på den...
första veckan var jag nog en tvättäkta surkärring och hade alltid huvudvärk...
men nu är jag pigg och mår faktist bra...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0