Påskstädning!

Idag när M är på dagis så står STORSTÄDNING på schemat!
började bra med en sur och grinig Elias... men nu sover han så jag är klar med kök och hall...
vardagsrummet är det bara leksaker att ta reda på, suga golv och torka, då jag sorstädade här om dagen...
övervåningen ska få sig en snabb omgång den åxå...men det blir senare...kanske när M sover middag!!!

ikväll kommer bästaste Joppe på besök för att klippa M... har tjatat på han sen vi beställde resan för ca 2 månader sedan att innan vi åker MÅSTE han klippa sig... annars får man inte åka på båten:)
så i 2 månader har han pratar om att Joppe ska klippa han... HOPPAS att det kommer att gå bra denna gång och att det inte blir en massa bråk och gråt som det blivit alla andra gånger!

I morgon kommer påskharen till smålandsgatan! Men en ny cykel och i cykelkorgen ligger det ett påskägg...
I år är påskharen riktigt snäll...
ska bli så kul att se minen på M när det kommer stå en cykel utanför:)
Hela påskhelgen är vi fullbokade... vilket jag gillar... det ska hända saker hela tiden tycker jag!

Nä nu ropar rotborsten att det är dax att skura toagolvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0