sammanfattning

fredag
vart det att bowla med Ins... hade jätteskoj fast jag och Mattias kom på sista plats...men ja, vad gör det??? vi kom ju 1a bakifrån:)
sen bar det av mot firman för intag av mat (älgtacos) sjukt gott var det iaf... vi åkte hem tidigt på kvällen eftersom vi hade barnen hemma och ja, dom är ju morgonpigga av sig....
Elias var sjuk så han knölade hela natten och ja, jag ångrade djupt att jag drack vuxendrycker och vart lite smått rund om fötterna.... men men.... mådde piss på natten och efter ett par vänder som busschafför så hade jag hoppats att jag skulle vara pigg dagen efter... men nepp.... första fyllan på 4 år... och det dröjer nog 4 år till nästa åxå:)
Barnvakten hade haft det kämpigt här hemma då elias varit riktigt sur och bara gråtit... känns ju inge kul att veta att man varit ute och roat sig medans mitt lillhjärta gråtit och varit jätteledsen för att jag är borta....

Lördagen
fick sovmorgon efter en jobbit natt med elias...sov ända till kl 8 *lyx* sen när jag kom ner var det full fart här hemma och Milo vart jätteglad när jag kom ner...värmer bra i hjärtat:)
efter några försök att få i sig lite kaffe, utan bra resultat så var det dax att hitta på nått... och vad gör man när man är bakis??? jo vi var ute och gick i 2 timmar...Milo var riktigt duktig... han knatade på och inge klagomål alls och ville inte allt åka vagn....
På kvällen skulle Tuva Li sova hos oss... tessan och stefan  skulle på fest så hon ville sova här... Milo väntade hela dagen och sprang och tittade i fönstret efter uvai (tuva Li) när hon väl kom så vart det full fart på han...
på kvällen åt vi hemgjord kycklingsallad och vitlöksbröd sen tog vi fram stora godisskålen....

Söndagen
vart det full fart tidigt på morgonen igen... Milo var så uppspelt att tuva li sovit i hans rum... efter frukosten så vart den en film vi hyrde på time och bara massa soffmys...regnet öste ner och ja man var ju inte speciellt sugen på att kliva ut... men hunden ville iaf ut, så det var bara att klä sig och sen knata ut på en promenad... tjabo var syblöt och jag såg ut som klivit ur duschen med kläderna på... jackan var dyblöt och det rann vatten av den...men skönt var det iaf...
på em hade vi fått tid på familjeläkarjouren med elias.... han har jättehög feber och rosslig, tung andning, jätteslö och grinig.... men efter ett besök hos läkaren fick jag veta nått jag aldrig gissat mej till själv... han är förkyld.... ja men tack, det visste jag inte och jag hade inte ens i min vildaste fantasi kunnat tro det heller.... var ju inte därför jag sökte hjälp.... det var pga andnignen men det var han inte speciellt intresserad av... det var ju bara en förkylning...IDIOTER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0