Sjuka barn och Bowling

Elias hade 38,6 nu på morgonen...
och i kväll ska vi på firmafest med INS, det blir bowlingtunering och sen mat...
men när barnen är sjuk så vill jag inte lämna bort dom...så jag har ÅNGEST, hur ska jag göra???
känns såå fel att lämna bort han då! visst, jag vet att svärpärona klarar av det... men ändå...
funderar på om jag ska vara med på bowlingen och sen åka hem till mina killar... så får tomas gå och äta med jobbet.... ja ja vi får se hur dagen kommer bli...

I morgon ska Milo ha nattligt besök...vilket jag tror kommer att uppskattas...
det nattliga besöket är hans kusin Tuvalie...
Therese och Stefan skulle gå på någon fest och Tuvalie ville sova hos oss...kul kul...
tänkte vi skulle hyra en film, äta god mat och massa godis...massa mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0