Wii Fit Plus

Min underbara sambo har för en gång skull noterat att jag vill börja med någon aktivitet... styrketräning eller liknande... men tyvärr så finns inte tiden! sista tiden har jag tränat genom att boxas på Wii spelet, och jag kan lova att efter 30 minuter så har man en fin träningsvärk i hela kroppen (utom benen och det har jag fixat genom massa promenader)
så igår köpte han wii fit plus med ett balance board till sin sambo:) gissa om jag blev glad... själv har jag varit för snål för att köpa det då jag tycker att det är för mycket pengar.... men nu jäklar kan jag sätta igång ordentligt...


Kommentarer
Postat av: Theres

Vilken snäll sambo :) Jag har också den och tycker den är helt okej, tyvärr har jag inte tränat så mycket den sista tiden pga min förbaskade värk!

2011-04-11 @ 09:28:20
URL: http://theresochskogstrollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0