Ett ovälkommet MONSTER!

När sambon var ute och målade igår så ropade han på mej! -kom hit och titta
FYYY FAN!!!! fick han till svar... och ja, milo hörde det och tycker nu det är jättekul att säga fyfan!

Hade det varit för några år sedan hade jag dött... jag har fobi för kryp, men kämpat med det i många år och det börjar bli bättre, nu kan jag i alla fall titta på krypen, men vill inte ha dom för nära mej... allt för att barnen inte ska få samma fobier som mej!!!

men efter att tomas ropade på mej och jag gick ut för att titta på MONSTRET som satt mellan vedborn och min blomma så har jag börjat få tillbaka min fobi igen...
jag har fått lära mej att spindlar inte är giftiga eller farliga i sverige... men efter att läst en del i jakt på att hitta vad MONSTRET är för art så finns det giftiga spindlar i sverige och dom jävlarna kan bitas... dock är dom inte dödande för oss människor om vi inte är svårt sjuka och väldigt unga/gammla....
men man kan bli illamående, yr och domningar på det ställe MONSTRET biter... så ja, jag är rädd för dom jävlarna igen!!!

ja jag har iaf inte kommit fram till vad det är för MONSTER som bor i burken nu förtiden!
nån som vet kanske?
stämmer inte in på Husspindel, kvadrat spindel eller korsspindel...
Monstret är ca 2 cm stort...


Kommentarer
Postat av: kentAA

Denna där får ni hålla på eran gård! Hatar insekter som fan jag med.

2011-08-14 @ 01:07:53
URL: http://kentandersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0