HÖSTEN ÄR HÄR

och det känns som om vi inte haft tillräclkligt med sommar!
över en dag så vart det höst... så deprimerande...

det enda bra med hösten är att det blir vardag igen...
igår var Milo med dagis och flyttade till nya dagiset...
dvs att han börjar bli stor... på eken som han gått på i 2 år nu är det 2 grupper, 1 och 2 årsgrupper. sen flyttar avdelningen över till rengbågen och han börjar nu 3 årsgruppen! Mammas lillkille är nu stor!

efter att varit ledig sedan midsommar så hade jag trott att det skulle vara en del protester... men han var så glad när jag lämnade han på eken. han var bara noga med att ge mej och elias en puss (vilket han alltid är)
sen när jag kom till rengbågen och skulle hämta han så hade dom gjort stora fina skyltar VÄLKOMMEN TILL RÖDA stod det och var massa fina ballonger... så fint... tyvärr så tog jag ingen bild av det...
När jag kom in för att ta med milo hem sås var han så glad och skulle visa mej alla nya fina leksaker... tur att jag hade med mej sparkcykeln som muta så det var inge större problem att få med han hem:)

Hemma så roade sig milo med sin nya hobby....cykla, fram och tillbaka... hela dagen igår så bara cyklade han... han är så mallig nu när han fattat hur man trampar på en riktig cykel och inte sådanna som man trampar på hjulet...
det första han säger när han vaknar är att han skulle ut och cykla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0