nu börjas det!

Efter 4-5 månade med friska barn så är det dax!
Milo har feber och är inte sig lik, men han busar och leker ändå mellan varven!
Han har även ont i magen och kräktes igår kväll... men jag tror inte han har magsjuka, utan han brukar kräkas när han har feber!
så nu börjas det bli sjukstuga här hemma igen!

Annars så händer det inte så mycket här hemma... vi har börjat rensa ut MASSA skit...vi har hyrt ett bord på dakmarknaden i september och ska sälja iväg en massa saker som bara ligger... hela källaren är full med saker från när jag bodde själv... och har jag inte andvänt det på 5 år, vad ska jag med det till då??? BÄTTRE att sälja det till någon som behöver det... har även packat ihop en massa kassar med barnkläder som elias vuxit ur...
eftersom jag INTE ska ha fler barn så tänker jag inte spara på det heller...
och OM jag en dag kommer på att jag vill ha en till knodd så ja, då är det den dagens problem...
ska bli sjukt kul att åka på dak och sälja.. så nu har jag nått som pressar mej att röja och nått att se fram emot...NICE!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0