Uppdatering!!!

När det gäller Milo och hans napp så går det 1000 gånger bättre än jag hoppats på!
han har nu inte haft napp på 6 dagar och han är otroligt duktig!
det tjatas inte om nappen och han låter elias nappar vara! visst kommer det en fråga ibland om jag kan åka till nordpolen och hämta hans nappar... men det är oftast när han är ruskigt trött eller nyvaken!!!

När det gäller Elias så har han börjat stapplat sig fram! men än så länge är det bara korta bitar...härom dagen gick han igenom ett helt rum innan han kom på att han gick och lärade sätta sig fort innan man ramlade:)

För ett par veckor sedan så var vi in till EM och beställde en ny soffa...leveranstiden skulle då vara 6-8 veckor...Ja ja, den som väntar på nått gott....
igår ringde dom och sa att vi får hämta soffan om ett dygn då dom har inpregnerat den och den ska stå och torka så lukten försvinner! så idag kl 4 åker vi in mot Valbo!
så igår vart det AKUT att bli av med våran soffa och fåtölj...gick supersnabbt...skulle först sälja i ett paket... men det var självklart en tjej som ville ha bara fåtöljen...
så 20 minuter hade jag soffan ute på blocket... sen var den såld... och fanstyget hade mage att pruta på 1500:-...vart kan man hitta en divansoffa för dom pengarna??? hon kan ju vara glad som bara betalade 1000:- men det svider i mej... då den bara är 1,5 år gammal....
idag när jag vaknade hade jag fått mess om att hon som skulle hämta fotöljen inte skulle ha den... fy fan vad less jag blir...!
så nu har jag en fåtölj med inbyggd fotpall till salu...IGEN!!!



Kommentarer
Postat av: G

Vad duktig Milo är med nappen. Riktigt bra jobbat av honom :-)



Vad jobbigt med Blocket. Tänk att det alltid ska vara strul när man ska sälja nåt.



Kram

2011-08-30 @ 22:24:56
URL: http://gissekatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0